Ako viete nájsť rýchlo produkt, ktorý hľadáte?

Ak je to možné, pomocou vyhľadávacieho nástroja, ktorý sa nachádza v ľavom hornom rohu, na preskúmanie hlavných kategórií v položke 2 v hornom menu.

Je možné zadať objednávku bez registrácie na webe?

Objednávky je možné zadávať kliknutím na položku ponuky „Kúpiť bez registrácie“ v nákupnom košíku.

Dostanem e-mail s potvrdením po odoslaní objednávky?

Po všetkých objednávkach uskutočnených v našom obchode nasleduje elektronické potvrdenie na emailovú adresu, ktorú zadáte. Nezáleží na tom, či má zákazník v obchode účet alebo zadal „rýchlu“ objednávku bez registrácie – vždy dostanete zhrnutie s podrobnosťami na e-mailovú adresu, ktorú ste zadali.

Môžem dostať faktúru s mojou objednávkou?

Táto možnosť je k dispozícii, ale iba ak je takáto možnosť začiarknutá, v čase zadania objednávky a vyplnenia všetkých polí potrebných na vystavenie takejto faktúry. V takom prípade bude k objednávke priložená faktúra.

Ako môžem skontrolovať, či je produkt k dispozícii?

Každý produkt na našej stránke má informácie, stav dostupnosti a očakávanú dodaciu lehotu. V prípade, že položka nie je na sklade, existujú informácie o tom, kedy bude k dispozícii.

Je možné zrušiť objednávku, ktorú som už zadal?

Áno, je možné objednávku zrušiť. V takom prípade nás kontaktujte na tejto e-mailovej adrese: objednavka@awora.sk ,a pri správe zadajte číslo objednávky, ktoré ste dostali e-mailom. Neexistuje spôsob, ako zrušiť objednávku, ktorá už bola odoslaná kupujúcemu. Preto, aby ste sa vyhli nepríjemnostiam, ktoré z toho vyplývajú, starostlivo premýšľajte o svojom úmysle nákupu..

Môžem si výrobok prevziať osobne?

Nie.

Aké sú možnosti platby za produkt, ktorý som už zakúpil?

Dostupné možnosti platby sú k dispozícii v rámci obchodných podmienok.

Ako rýchlo prepravujete produkty?

Preprava trvá 7 až 10 pracovných dní.

Zasielate balíky cez víkendy?

Objednávky spracovávame od pondelka do piatka. Nedoručujeme balíky v sobotu, nedeľu a jednotlivé sviatky.

Balenie je na ceste

Aktuálny stav objednávky je k dispozícii v časti Môj účet (iba pre registrovaných zákazníkov). Okrem toho budú správy zasielané na e-mailovú adresu uvedenú pri objednávke, o aktuálnom stave objednávky („Spracovanie“, „Odoslané“ atď.).

Balík neprišiel v plánovanom čase – čo mám robiť?

Pokiaľ balík nebol doručený do 10 až 14 pracovných dní od zadania objednávky, kontaktujte nás emailom alebo telefonicky. Zadajte svoje objednávkové číslo a užívateľské meno a uvidíme, čo sa stalo s danou objednávkou / balíkom

Môžem vrátiť objednaný tovar?

Ako to môžem urobiť? Pravidlá pre vrátenie platby za online nákupy sú uvedené v rámci obchodných podmienok.

Dostal som iný tovar, ako som si objednal – čo mám robiť?

V prípade, že nastane takáto situácia, kontaktujte nás čo najskôr e-mailom alebo telefonicky a dajte nám vedieť. Ak urobíme chybu, vymeníme produkt za správny produkt (pôvodne objednaný kupujúcim ) a vrátime aj prepravné. Zakúpené položky sa musia vrátiť spolu s vyplneným reklamačným formulárom, ktorý je k dispozícii tu.

Čo sa stane, ak je obal poškodený počas prepravy?

V prípade viditeľného poškodenia, napr. poškodenia obalu, namáčania atď., Si v čase prijatia tovaru dajte vypracovať potvrdenie o stave balíka kuriérskou službou.

Môžem tovar vrátiť alebo vymeniť?

V prípade, že ste tovar prijali a ukáže sa, že výrobok je príliš malý alebo príliš veľký na to, aby sa dal vymeniť. Produkt je tiež možné bez udania dôvodu vrátiť do 14 dní a peniaze vrátime na bankový účet kupujúceho. V prípade výmeny alebo vrátenia tovaru nám musí byť výrobok zaslaný (prepravné je splatné kupujúcim) spolu s listom o výmene alebo vrátení platby. Viac informácií o výmene alebo vrátení (právo na odstúpenie od zmluvy) nájdete v našich obchodných podmienkach.

  1. Zákazník – fyzická osoba, právnická osoba, organizačné jednotky, ale nie právnická osoba, v rovnakom čase, právne spôsobilé osoby, ktorá objednávku prostredníctvom obchodu;
  2. Občianskeho zákonníka – predpisy, 1964. Apríl 23 (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.);
  3. Politiky – nižšie elektronických služieb predpisov, ozónovej z.on-line obchody sú dotknuté;
  4. On-line obchod (Obchod) – internetové služby, ktoré je k dispozícii www.awora.sk strane, s pomocou ktorej Zákazník umiestnené jednotlivé objednávky;
  5. Produkt – prezentované produkty, ktoré sú k dispozícii v on-line obchode;
  6. Kúpne zmluvy – predaj tovaru, ktorá vznikla v Občianskom zákonníku, podľa ozónu z.sk stránka a Zákazníkov, medzi online obchod pomoc;
  7. Práva spotrebiteľa práva – práva 2014. môže 30-z práv spotrebiteľa (Dz.U. z 2014 r. pos. 827);
  8. Elektronické služby poskytované zákon – zákon 2002. Júl 18 z elektronických služieb (Dz. U. Č. 144, poz. 1204 ze zm.);
  9. Objednávky Kupujúci súhlas, ktorý sa snaží vytvoriť kúpnej zmluvy na typ výrobku a jeho množstvo